Overslaan en naar de inhoud gaan

This page is not available in selected language.

Veelgestelde vragen over online tickets

Hoe and where can I book a tour and/or cruise?

> Book your tickets for the boat on the FutureLand Ferry page.

> Book your tickets for the bus on the FutureLand Express page.

These pages contain further details about the tours, terms and conditions, and at the very bottom of the page, there’s a link to the online bookings form. Follow all the steps to complete the order.
 

> Start by selecting the desired date at the bottom of the activity page of your choice and click on book.

1. Select the activity of your choice from the total offer for this date and the number of tickets required. If you have a discount code then enter it at the bottom.

2. At the bottom of the page, select the next step.

3. You can now enter your personal details. Make sure your email address is spelled correctly.

4. At the bottom of the page, select the next step.

5. In the payment module, select your preferred method of payment and complete the purchase.

6. You can then download your tickets, which will be sent the email address you entered.

If you have a question or wish to make a change, please contact us by phone at +31 (0)10 252 252 0 and choose option 1.

Kunnen we FutureLand bezoeken met openbaar vervoer?

Helaas is FutureLand niet goed bereikbaar via OV. Vanaf Hoek van Holland onderhoudt de RET een veerdienst met de Fast Ferry. Bekijk voor de dienstregeling de informatie op RET. Vanaf de halte aan de Antarcticaweg is het ca. 4,5 kilometer fietsen of wandelen naar FutureLand. Uw fiets mag mee aan boord van de RET Fast Ferry.

Mag ik mijn hond meenemen?

In FutureLand, aan boord van de rondvaart en in de bus zijn honden niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.

Veelgestelde vragen tickets Goede Doelen Loterijen

Loterijen

Ik heb een prijs gewonnen, hoe verzilver ik deze?

Van harte gefeliciteerd met jouw prijs bij een van de Goede Doelen Loterijen. We leggen hier graag uit hoe je jouw ticket voor FutureLand verkrijgt. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in de beschikbare plaatsen op tours aangeboden door FutureLand. Om de prijs om te zetten in een rondrit of -vaart is het daarom noodzakelijk om óók bij FutureLand uw reservering te maken.

Tickets die je via één van de Goede Doelen Loterijen hebt gewonnen kun je op de hierboven beschreven wijze bestellen. Let wel: je kan maar 1 kortingscode per keer invoeren. Bij 4 gewonnen tickets dien je dus 4 bestellingen te plaatsen. Onderaan de pagina bij stap 1 vul je de code in die op het Goede Doelen Loterij ticket vermeld staat. In het voorbeeld hieronder is deze met geel gemarkeerd.

Loterijen2

Heb je een vraag of wil je een wijziging doorvoeren neem dan telefonisch contact op via 010-252 252 0 en kies optie 1.

Ik heb al een aanvraagbewijs van de loterij. Waarom moet ik ook nog bij jullie boeken?

Je wil mee met een bustocht of bootvaart. Het is van belang dat er aan boord voor iedere deelnemer een plaats is geboekt, aangezien de capaciteit beperkt is. Deze reservering kan alleen via onze website worden gemaakt. De Goede Doelen Loterijen hebben geen inzage in het aantal beschikbare plaatsen. Tijdens het maken van jouw reservering op onze internetsite zie je direct het werkelijke aanbod waaruit gekozen kan worden. Het aanvraagbewijs van de loterij is geen ticket, je moet deze nog omzetten in een ticket bij FutureLand.

Waar kan ik reserveren?

Reserveer uw tickets voor de boot op de pagina van de FutureLand Ferry.
Reserveer uw tickets voor de bus op de pagina van de FutureLand Express.
Op deze pagina's vind je meer informatie over de tours, een duidelijke uitleg en onderaan de pagina de mogelijkheid om de tickets te boeken. Doorloop alle stappen om de bestelling definitief te maken.

LET OP: controleer de beschikbare tickets. De kortingscodes voer je in per ticket 
Achter het ticket van jouw keuze zie je het aantal beschikbare plaatsen.

Loterijen3

Ik kan de datum van mijn voorkeur niet vinden

Dat is mogelijk. FutureLand plant rondritten en -vaarten tot ca. 8 weken vooraf in. Het kan dus zijn dat de datum van jouw keuze er nog niet bij staat. Wij verzoeken je vriendelijk om in dat geval de reservering op een later tijdstip te maken. Ook is het mogelijk dat een tour op de door jouw gewenste datum al volgeboekt is. In dat geval is deze tour niet langer zichtbaar in het aanbod. Je kunt vervolgens een andere datum kiezen. De geldigheid van je reserveringscode staat bovenaan je aanvraagbewijs van de loterij. Tot en met deze datum kun je codes verzilveren voor een ticket op een datum naar keuze.

Ik heb tickets gewonnen, maar wil met meer personen komen. Hoe kan ik dit organiseren?

Je boekt eerst de tickets met de verkregen kortingscode(s). De overige benodigde tickets bestel je daarna op dezelfde manier en kun je direct online afrekenen.

Moet ik de kaarten van de loterij ook meenemen?

Nee, dit is niet nodig aangezien je de code al hebt ingevoerd in het systeem.

Er zijn verschillende soorten tours, welke kan ik kiezen?

Jouw tickets zijn geldig voor de rondrit FutureLand Express (75 min.), de rondvaart Maasvlakte 2 (60 min.) en voor de rondvaart Maasvlakte 1 & 2 (90 min.). Per gewonnen ticket is één keuze mogelijk.

Ik heb bij de Goede Doelen Loterijen gereserveerd, maar ik kan niet binnen de geldigheid van mijn aanvraagbewijs. Kan ik dit nog omzetten?

Neem hiervoor contact op met de loterij.
info@uitstapjenaarkeuze.nl
T +31 (0)23-543 07 07 (ma t/m vr van 09:30 tot 16:30 uur)

Ik heb een andere kortingscode, hoe gebruik ik die?

Vul de code onderaan de pagina bij stap 1 in. De korting wordt direct verrekend. Heb je een ANWB-pas, Rotterdam Welcomecard of Rotterdampas, vul dan hier jouw 9-cijferige pasnummer in.

Heb je een vraag of wil je een wijziging doorvoeren neem dan telefonisch contact op via +31 (0)10-252 252 0 en kies optie 1.